piątek, 29 marca 2013

sałatka z selera naciowego, jabłka i pomarańczy

... z orzechami włoskimi, polana jogurtem naturalnym wymieszanym z cynamonem i miodem.





Składniki: 

- 2-3 łodygi selera naciowego
- pół zielonego jabłka
- garść orzechów włoskich
- 1 pomarańcz
- pół szklanki jogurtu naturalnego
- łyżka cynamonu
- miód

Przygotowanie:

Pokrojony seler naciowy rumienimy na patelni, jabłko kroimy w cienkie plasterki i skrapiamy sokiem z cytryny, żeby nie ściemniały. Pomarańcz kroimy w kostkę. Jogurt naturalny mieszamy z cynamonem i miodem. Wszystko łączymy i dodajemy posiekane orzechy włoskie.








Smacznego !

P.B

4 komentarze:

  1. Dzięki za super przepis, zrobiłam na lekką kolację... i nie wiem, kiedy cała zniknęła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że smakowała;)
      u mnie jeszcze nie zniknęła... bo cały półmisek zrobiłam tylko dla siebie ! :P

      Usuń
    2. no ja też...

      Usuń
  2. o, bardzo fajna <3
    ja lubię czasami pochrupać selera naciowego ale solo :P surówki raczej robię z korzenia selera. Akurat dzisiaj kupiłam naciowego, więc jutro na drugie śniadanie zrobię sobie podobną, dzięki za przepis :)))

    OdpowiedzUsuń