poniedziałek, 22 kwietnia 2013

rukola z truskawkami i mozzarellą










Zawsze byłam ciekawa połączenia rukoli z truskawkami. Widziałam mnóstwo przepisów na takie sałatki, ale zawsze się bałam połączenia słodkiej truskawki i intensywnej rukoli. Ale skusiłam się. 
Znalazłam w sklepie żółte mini pomidorki, wyglądają obłędnie;)!

Sałatka podana z dressingiem miodowo-musztardowym ( chyba moim ulubionym ).

Składniki:

- opakowanie rukoli
- kulki mozzarelli ( opakowanie ok. 20 sztuk )
- pomidorki koktajlowe, mogą być mini lub zwykłe, jak kto znajdzie, jak kto woli
- świeże truskawki
- zielony ogórek

Dressing: 

- 1 łyżka octu balsamicznego
- 1 łyżka musztardy
- 1 łyżka miodu
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- łyżeczka soku z cytryny
- sól, pieprz

Przygotowanie:

Wszystkie składniki na sałatkę myjemy, kroimy, łączymy, mieszamy. Tak samo wszystkie składniki na sos łączymy, mieszamy. Polewamy sałatkę i gotowe;)

Smacznego !

P.B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz