poniedziałek, 3 czerwca 2013

makaronowa sałatka z pesto i rukolą


***


***



Składniki:

- makaron świderki ( ja użyłam 3 kolorowego)
- rukola / mix sałat
- ogórki konserwowe
- suszone pomidory
- kukurydza
- pomidor
- grillowana żółta i zielona papryka
- zielone pesto
- kapary
- awokado
- świeże liście bazylii
- sól, pieprz


Przygotowanie:

Makaron gotujemy w osolonej wodzie z odrobiną oliwy z oliwek. Odcedzamy i mieszamy go z pesto. Dodajemy pokrojonego pomidora, ogórki konserwowe i kukurydzę. Papryki kroimy w paski, i grillujemy na patelni wysmarowanej oliwą z oliwek. Wszystko mieszamy z rukolą przed podaniem ( inaczej rukola zrobi nam się brzydka). Dodajemy kilka liści bazylii. Doprawiamy pieprzem i solą.

Smacznego!

P.B

2 komentarze:

  1. Z ogromną przyjemnością przesyłam Ci nominację do Liebster Blog Award :) Szczegóły znajdziesz na moim blogu, pod tym linkiem: http://wyznania-kulinarne.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    Serdecznie zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła. Wyrzuciłem tylko kukurydze bo jej nie lubię w sałatkach oraz dałem pomidory malinowe. Właśnie konsumuję.

    OdpowiedzUsuń